“Maestrii Petrecerilor Reusite” este sloganul nostru si secretul petrecerilor tale de invidiat !
Golden Party ia distractia in serios ! Atfel tie nu iti ramane decat sa te bucuri de momentele speciale din viata ta. Ne mandrim cu profesionalismul si respectul cu care tratam toti clientii si colaboratorii nostrii.
Cum facem sa iti oferim petrecerea pe care ai visat-o? In primul rand te ascultam. Apoi ne gandim la solutiile cele mai potrivite si mai rentabile. Impreuna cu tine alegem programul artistic( DJ, cantareti de muzica disco, etno, populara, echipa profesionista de dansuri, balet, muzica instrumental-ambientala, cor, magicieni si animatori profesionisti) care ii va incanta pe invitatii tai, locatia, meniul, decorul si tot ceea ce este necesar pentru o petrecere reusita. Si in final, ingredientul magic, ne onoram toate promisiunile, cu profesionalism si seriozitate.
Nunta Ta
Ti-ai imaginat de mii de ori cum o sa fie cea mai imprtanta zi din viata ta, ziua nuntii. Vrei sa fie speciala, vrei sa fie asa cum ai visat: de neuitat. Dar mai ales vrei ca totul sa mearga bine. Organizarea unei nunti aduce cu sine o cantitate impresionata de stres si evenimente neprevazute, ce au potentialul de a transforma cea mai frumoasa zi din viata intr-un dezastru. Dar nu si pentru tine ! Tu ii ai alaturi pe Maestrii Petrecerilor Reusite, sprijinul tau de nadejde ce va veghea ca totul, pana in cele mai mici detalii, sa fie perfect! Suntem alaturi de tine pentru a te ajuta la toate: gasirea si ornamentarea localului, alegerea si decorarea locatiei pentru ceremonia religioasa, alegerea si trimiterea invitatiilor, alcatuirea meniurilor pentru invitati, programul artistic si orice altceva ai nevoie. Lasa organizarea in seama profesionistilor pentru ca tu sa te poti bucura de o nunta de poveste.
Servicii oferite:
- Selectia si rezervarea locatiei
- Designul si tiparul invitatiilor
- Designul si integ decorul evenimentului
- Aranjamente si buchete florale
- Focuri de artificii
- Lumini speciale
- Sonorizare profesionista
- Fotografiere si filmare
- Transport
- Marturii pentru invitati
Pentru decorarea salii va oferim la cele mai mici preturi urmatoarele articole: huse scaune, esarfe scaune, fete de mesa, aranjamente prezidiu, aranjament floral prezidiu, aranjament floral masa invitatilor, arcada intrare, baloane heliu, aranjament baloane aer, stalpisori, covor rosu, décor pentru cununia religioasa, plasa de lumini prezidiu.
Vezi si Organizari Evenimente Sonorizari »
Conferinte, lansari de carte/produse, prezentare de Brand
Organizarea unei conferinte, lansari de carte/produse sau o prezentare de Brand reusita necesita timp, resurse si nu in ultimul rand experienta. Daca te-ai gandit ca cea mai buna solutie este sa organizezi un astfel de eveniment folosind personalul din compania/firma ta pentru reduce cheltuielile, ar fi bine sa te mai gandesti luand in considerare urmatorul aspect: atata timp cat ei se ocupa de organizarea evenimentului nu se pot ocupa si de job-ul pentru care i-ai angajat. Ca sa nu mai vorbim despre faptul ca neavand experienta in organizarea unor astfel de evenimente, este posibil sa aleaga variantele mai scumpe si cu rezultate mai slabe decat o echipa de profesionisti in organizarea de evenimente corporate.
GoldenParty iti pune la dispozitie toate facilitatile de care ai nevoie: locatie, video proiectoare, instalatie audio, traducere simultana, meniu etc.
Alege profesionisti pentru organizarea unor evenimente profesioniste!
Vezi si Organizari Evenimente Sonorizari »
Meeting-uri, training-uri sau team building-uri
Cand compania/firma ta organizeaza un meeting, training sau team building cu ce preferi sa te ocupi? Cu numarul de scaune necesar, alegerea, rezervarea si amenajarea locatiei, pregatirea meniurilor etc sau cu pregatirea unui plan de discutii, a materialelor de prezentat, a unui program de desfasurare al evenimentului, atingerea obiectivelor intalnirii? Secretul unui meeting, training sau team building reusit este sa lasi detaliile organizarii evenimentului in seama profesionistilor si sa folosesti la maxim timpul de care dispui pentru elementele care constituie motivele evenimetului si asigura atingerea obiectivelor intalnirii.
Vezi si Organizari Evenimente Sonorizari »
Petreceri corporate
Recompensele si recunoasterea reusitelor profesionale sunt factori motivationali foarte eficienti. Motiveaza-ti angajatii si colaboratorii, solidifica relatia cu clientii prin sarbatorirea succeselor realizate impreuna.
Pentru a sarbatori reusitele tale fara consum de timp si efort, echipa GoldenParty a creat pachetul Business Entertainment.
Va punem la dispozitie trei genuri de petreceri corporate :
- Petrecere clasica
- Petrecere tematica
- Petrecere free stile
Vezi si Organizari Evenimente Sonorizari »
Aranjamente/Decoratiuni baloane
Aranjamentele din baloane sunt un element de decor colorat, elegant care creaza o stare de voie buna. Aranjamentele cu baloane pot fi adaptate pentru orice eveniment.
- Baloane cu heliu- Arcade- Ghirlande- Flori din baloane- Covor de baloane |
Petreceri copii »